bilinmeyen99 5 senedir elektrikli ocak kullanıyorum bina merkezi sistem. doğalgaz yok. Bende sizin gibi endişeliydim alışana kadar bi kaç kez pilavım lapa yada çiğ kaldı ama sonra ne hangi ayarda pişiyor hemen öğreniyorsun 😂 dibe tutma olayı imkansız gibi bişey son ayar açman gerekiyor onun için