3247 dvitamini beyin gelişimi açısından, bağışıklık sistemi güçlendirmesi açısından, raşitizmi engellemek için kullanılıyor. Demir rutin olarak her 4.ayına gelen bebeğe başlanıyor, gebelik boyunca anneden alınan demir rezervi bebekte tükenmeye başladığı için, kansızlığa karşı kullanılıyor. Kan ilacı diyenleri de duymuşsunuzdur zaten. Ben demir başlanana kadar kendim takviye alarak ilerliyorum şuan, başladığımızda ben de bırakacağım. 9.ayda bebeklere kan tahlili yapıp demir takviyesi dozu tekrar hekiminiz tarafından değerlendirilecek. Kısaca şuan hiçbir tahlil sonucu olmadan rutinde başlanan takviyeler hepsi. Sizler yine çocuk hekiminize danışın, sevgiler 🌸