Bu mahalle arasında çıkan yüksek sese kim izin veriyor kızlar kimi aramam lazım polisi aradım geldi ve gitti ezan okunuyor saygısızlar halen oynuyorlar son ses müzikle eşim ateşler içinde hasta bebeğim hasta yeni doğan oğlum durmuyor ne polis bişiy yaptı ne muhtar bıktım bu çingenelerden kim bunlara izin belgesi veriyor nereye şikayet edeceğim