Bende kullanıyorum . Çok uzun zamandır kabızdi kızım aç karna sabah onbeş CC veriyorum üç defa da duphalac çok iyi geldi üç ay oldu kullanali artık hiç ağlamıyor yaparken şükür olsun. Bir şeye karıştırmadim . Kesinlikle düzenli kullanın . Zamanını aldatmayın. Kabızlık geçse bile korkusu kalıyor . Ucgun geçince mecbur fıtil bile kullandım kanama da oluyor du kızımda .