dilekcelil Ben hiç sevmezdim. Hele ilk günler aç mı tok mu anlamam diye vermedim ki oğlum wee emziği bile tutmuştu hemen 😅 Kıyamadım işte vermedim sonra da kendi tutmadı
Ama çok pişmanım bebek arabasında oto koltuğun da falan kıyametler kopunca keşke alıştırsaydım dedim
Bıraktırmak zor olur diye düşünmüştüm ama komşunun oğlu 20 aylık kendi bıraktı mesela. Onu da o zaman düşünürdüm. Boşuna eziyet çekmişim 😂