Dünden beri bu şekilde üşüyor mu diye ince kazak bıle giydirdim 36.2 oluyor kulaktan alından da ara ara 37 de oluyor niye boyle oldu anlamadım iyice düşer diyede korkuyorum bu arada ates olcer yanlıs olctugunu sanmıyorum koltuk altındanda aynı cıkıyor kulak