Oğlum iki aylık 8 gün kakasını yapamadı çocuk doktoruna götürdük darlık var desi çocuk cerrahisine yönlendirdi. Çocuk cerrahisi doktoru makatında darlık olduğunu ancak işlem gerektirmediğini, çatlak olduğunu bunun için fito krem ve anestol krem kullanmam gerektiğini, kakasını yapamadığı her 3 günde bir fitil atmam gerektiğini söyledi. Ama sürekli fitil atmak istemiyorum bu durumu yaşayanlar var mı ne zaman ve nasıl geçti?