Zlyha_7758 1 yaş için kan verdik bazı değerleri yüksek görünüyor ama öyle aman aman bir yükseklik yok normal değeri 49 ise bizim 50 cikmis bu durumlar sikinti olur mu ?
ppzeynep Zlyha_7758 Hiçbir sorun olmaz o kadarcık yükseklikten. Zaten hastane referans değerleri yetişkinlere göre. Bebeklerde çok daha geniş aralıklı oluyor birçok değer.
Zlyha_7758 ppzeynep çok teşekkür ederim biraz panikledim kirmizi olarak gorununce ama dediğim gibi çok az bir yükseklik var