Kzmoglm Merhaba arkadaşlar..doğum yaptım oğlumda pev var..Hatay Mersin Antep vs yakın yerlderde bu işin iyi doktoru bilen var mı .adana ümit bey artık ilgilenmiyorum dedi..doktor arayisindayim