Elif33 Kızlar oğlumun gece uykusu 0 hiç uyumuyor sabaha karşı 6 da yatior cok huysuz eline ne geçerse agzina sokuyor mama içerken biberonu ısırıyor 4.5 aylık diş mi çıkarıyoruz acaba nasil anlayabilirim. Bitkin haldeyim hiç biyerim tutmuyor 😭
Deletedmom772 Elif33 şu 4 ay ataģi kadar en kötü en saçma atak varmj acaba?😁 Benim bebeyim 4 ay atagini guzel sakin kecirdi aslinda ďiş bile çikariyordu bebeyim hatta .4 ay 27 gunlykten buraya huysuzlasti .diş çikti o uzden atak etdi.5 ay 6 gunluk 1 dakika sakin kalmiyo
Mamay 4 aylıkken oğlum ben de gerçekten neler oluyor demiştim. Öncesinde sizin nasıldı bilmiyorum ama 4. ay ciddi derecede uyku reddi yaptıkları bir dönemmiş bütün uyku düzeni değişmişti.
Mamay 5 buçuk aylıkken filan bırakmıştı huysuzlanmayı ancak eski düzenine dönmedi tabii gece daha sık uyanan bir bebek oldu ama en azından emziriyorum geri uyuyor.