Elanil Arkadaşlar İstanbul’da oturuyorum pazartesi yani yarın dersler 10.00 da başlayıp 15.00 de bitecekmis.Bu sadece yarina özel bir durum mu?ya da sadece pazartesi günleri okula giris çıkış saatti bu mu olacak?diğer günler normal saatinde mi gidilecek
SevimliHayaletCasper Elanil öğretmeninize sorun. Bizim 8.50 de başlıyor 14.50 de bitiyor. Belki sizin okulda farklılık vardır
Alya-Sena Elanil bende istnbldaym evet sadece yarin icin bir durum bu ama bizmki 12 45 de bitecek ortaokul ogrencisi sizinki daha kucuk sanirm ogretmeniniz grupdan bir aciklama yapmadimi
tatlisert Elanil evet yarına özel. Oğlum anasınıfı sabahçı. Yarın 10.00 da gideceğiz 12.00 de cikacak.