selinssst Kızlar merhaba bebeğim altı ay 20 günlük sürekli eli ağzında salyalı ama gelen giden yok sizin bebekleriniz de ilk diş kaçıncı ayda çıkmıştı?
cokbilmismom selinssst bizim ki 3 aylıktan beri eli hep ağzında salyalı ama hiç dis gelme belirtisi yok ya 4ay 23 günlük aşırı acı çekiyor uykuları bozuldu ama diş yok ortada
karadenizl selinssst 3 aylıktı ağzı akmaya az az başlamıştı 8. Ayına girdi ertesi gün dişi çıktı 10 gün sonrada diğeri Şimdi de üst damaklar şiş ağzı felaket akıyo hayırlısıyla onlar da bi çıkaydı
ilknurbb20 Bizde 3. Aydan beri aşırı salyalıyız şu an 7 aylık ama son 1 haftadır aşırı huysuz bugün de ateşi çıktı gece gram uyku yoktu . Normalde geceleri çok güzel uyurdu şimdilerde saat başı uyanıyor çok zorluyor bu durum beni . Diş mi sizce
annebalim_ selinssst 5 ay 24 günlükken ıkı alt 6 ay 10 günlükken ıkı üst 7 ayda ıkı altın yanları çıktı
sezer2022 selinssst 7 aylıkken çıktı canım , o ellerini keşfettiği için ağzına alıyor salya oluyor normal
mysaa Merhaba oğlum 4 aylık alttan iki diş görünüyor beyaz. Acaba çıkması ne kadar sürüyor ağrılı mıdır huzursuzlanırsa calpol vermeli miyim