Fattugrec Kızlar bebeklerinize hangi şampuanı kullaniyorsunuz. 2 yas bir kızım var atopik bir cildi var her şampuanı denedim fakat olumlu sonuçlar alamadik. Saç derisi de ara ara dökülüyor sizler ne kullaniyorsunuz ?
Balevlatsahibi Fattugrec Bioderma kullanıyorum benim bebeğim de atopik dermatit ve en iyi onda çare buldum tavsiye ederim
Zero_aslaniko Fattugrec aynı şekilde oğlum doktor bioderma nın şampuanını önermişti aldım ve cildindeki kuızarıklıj kesildi mavi trendyoldan aldım bakabilirsiniz
Nehir16busra Fattugrec biobaby atocare şampuanı kullanıyorum bizde işe yaradı ama saç derisinde yoktu vücudunda vardı oda etkiliyor diye şampuanı da değişmişti doktor ve gerçekten de yok oldular
Fattugrec Nehir16busra bir çok kişiden bu markayı duydum alıp denemek lazım aslında yorumları falan da çok iyi