Kızlar merhaba,bulunduğum yerde havalar bi anda soğuyup kış geliyor. Yani en fazla bir ay falan giyebilecek ince tulum alsam. Dolayısıyla acaba 1 tog tulumu zıbınsız falan giydirsem sıcak mı olur. Gece üstünü çok açıyor üşüyor diye korkuyorum. Ev gündüz 26 dereceye yakın gece muhtemelen 24 derece oluyor. Üşütüyor battaniyesiz gece.