23 aylık kızım Yaklaşık 4 gecedir aniden ağlayarak uyanıyor. Uyandığı zaman da aslaa sakinleştireniyoruz. Birşeyler istiyor ama o da ne istediğini bilmiyor sadece çığlık çığlığa ağlıyor. Bu gece yine oldu ama bu sefer gece 4 ten sabah 07.30 a kadar aralıksız bağıra bağıra ağladı neden ağladığını da bilmiyorum sakinleştireniyorum da çıldırmak üzereyim