İyi geceler arkadaşlar. Bebeğim 11 aylık gece beslenmesini kestim yaklaşık bir aydır gece emzirmiyorum. Bir çok kişiden deliksiz uyku için etkili olduğunu duydum doktorum da önermişti. Ama kızım haftalar oldu alışmadı. Geceleri sürekli uyanmaya devam ediyor. Kalkıp saatlerce uyumuyor. Çok çaresizim 😞