zehrasevil Apartmanda oturuyorum , kızım 3 aylık Çeşme suyunu kullanmıyoruz çok temiz değil güvenemiyorum hazır suyu kaynatıp yapıyorum dinlendirip , nasıl yapmam gerekiyor, bazısı hazır su kullanmamam gerektiğini dedi
onefinemom zehrasevil bence asıl Çeşme suyu kullanmamak lazım , ben arıtmadan kaynatıyorum bazen de hazır su. Doktorum normal su verecekken de hazır cam şişe suyu kullanmamı söylemişti
nurcuk1 zehrasevil bende hazır suyu kaynatıp 40 dereceye kadar soğutuyorum sonra mamasını yapıyorum hatta bazen hazır sudan direk mama yapıyorum krize girdiği zaman birçok kez de suluğuna hazır su dolduruyorum çok şükür bi sorun olmadı
suheyla92 zehrasevil o bazisini dinlemeyin. Hazir suyu kaynatip ilitip mama yapmalisiniz. En az 6-7 aya kadar bu sekilde yapin hicbir zaman hicbir sekilde cesme suyunu kaynatip kullanmayin. Hazir suyu kaynatmadan vermeye ben 5. Ayda basladim ama doktorların onerdigi kaynamış soğumuş su kullanmak en az 1 yasina kadar diyorlar.
nurcuk1 zehrasevil bu huyunu babasından almış maalesef ılık bile içmiyo oda sıcaklığında olacak klimasız da uyumuyo tuhaf bi bebe 😅