fufissmom SemaKa 3 veya 4 kez 2 uyku sonra tek’e düştü ama inanın 2 uyku yaparken çok rahattım yerinde durmuyor hızına yetişmek mümkün değil 🤣🤣
SemaKa fufissmom aynen ya bende 2 uyku yapınca rahat oluyorum hem kendimde dinlenmiş oluyorum vala tek uyku yaptı perişan oldum