dorukalpinannesii Kızlar bebegim 10 aylık olacak birkaç gün sonra ama şimdiye kadar ne elini nede ayagını emdigini gördüm her çocuk emer diye biliyorum dünde bir doktor bir yaşına kadar elini emmeyen bebekten korkarım dedi aklıma takıldı
Parsongan dorukalpinannesii Neyinden korkuyormuş anlamadım ? Bir yaşına kadar elini ayağını emmeyen çocukta ne gibi bi sıkıntı oluyormuş bunu da söyledi m ?
Alfa_Mom dorukalpinannesii kız ne saçma asıl millet ellerini emme alışkanlığı olan çocuklarını doktora götürüyorlar
Sermec27 dorukalpinannesii benimde ilk oğlum öyleydi hiç el ayak emmesi şimdi 39 aylık küçük oğlum 3 aylık o çok emiyor elini her çocuk farklı bence 🥰
dorukalpinannesii @Parsongan hayır söylemedi merak ettim bende her bebek emermi diye bulduğu herşeyi agzına götürüyor ama emme olayı yok merak ettim bende
Parsongan dorukalpinannesii Eliniz ağzına götürmesi normal her bebek yapar da. Her bebek elini ayağını emmez ki canım. Bana biraz garip geldi. Hatta uzun süre emenleri doktora götürüyorlar diye biliyorum. Takmayın kafanıza bence sebepsizce kuşkuya düşürmüş sizi.
dorukalpinannesii @ZeydsMom bende her okududunu gördüğünü kafaya takan insanım böyle şeylerde beni bulur hep zaten
dorukalpinannesii @Alfa_Mom bende öyle biliyorum ama duyunca şok oldum demekki ben yanlış biliyormuşum diye düşündüm🥴
nyhn Sen bidaha o doktora gitme bence saçmalamış 😂 14 aylık oğlum var herşeyi ağzına götürür ama ne el parmağını ne ayak parmağını emmedi yani hatta etrafımda öyle elini ayağını emen çocuk da görmedim