Kızlar öğretmenim sabahçıyım 8 12.30 çalışıyorum . Otobüs olmadığı için bakıcım 8buçuk. 12 buçuk bakacak kızıma . Asgari ücret yarısı artı yol parası vermeyi düşünüyorum. 11.000 falan ediyor Tatillerde ara tatil 15tatil yaz tatili ya da anneanne geldiğinde falan hiç kesinti yapmadım . Az der mi acaba ? Sizler ne kadar veriyorsunuz?