Yediği şey üzüm elma çilek ve muz artık onlarıda yemiyor bende yemiyorum hiç sevmem meyve aklıma bile gelmiyor yemek karşısında yesem belki canı çeker bir kaç defa denedim yemiyor hep meyveler olduğu gibi çöpe gidiyor üzülüyorum israf oluyor meyve yiyince benim midem bulanıyor maalesef bitiremiyoruz evdeki meyveleri geçen muz aldım hiç dokunmadan karardı çöpe gitti genelde hep böyle evin bereketi kalmıyor bende almamaya başladım 1 haftadır meyve yemiyor oğlum elma üzüm hariç üzümü de canı isterse yiyor yemezse yine çöp eşime dedim pazara git meyve al çocuğa çöpe gidiyor ziyan oluyor niye alayım diyor e haliyle haklı geçen gün 10 aylık bebek erik yiyordu büyük olanlardan oğlumda istemiş yemiş çocukta görünce yiyor demekki anlamadım yani napcam böyle