11ay23 günlük oğlum var. Gece saat bası uyanıyor. Yeni doğduğunda sabrediyordum. Anımsıyorum da anason çayı bile verdirmemiştim, sanki onunla uyursa kötü bişeymiş gibi. Ama şuan uykusuzluk, aylardır bitmeyen, çok kötüyüm ya, artık gece olsun istemiyorum, gündüz enerjik olamıyorum, cocugumun en tatlı zamanlarının tadını cıkaramıyorum, bi an önce büyüsün istiyorum, uyumak istiyorum :( 1 yasına cok az kaldı, ne zaman uyuyacak var mı böyle olan kac yıl sabretmem gerek:(