Beren Sezeryan sonrasi dikislerim iltihap kapmisti 40 imin icindeyken doktora gttim gecmis kapanmis dedi daha snra dikislrimin renhi mor pembe arasi bi renk aldi suan dogum yapali 2 ay 19 gun oluyo 40 sonrasi kontrole gidemedim acaba dikislerimde bi sikinti mi olduda bu rengi aldi simdide korkuyorum bole bi sikinti yasayan varsa aydinlatabilirmi lutfen
Yamansmom Kizlar sezaryenden sonra bandi kendiniz mi cikardiniz yoksa doktor kontrolunde mi cikardilar acaba
Canansena Yamansmom kendim çıkardım ben doktorum 3 gün sonra çıkar dedi ben de 3 gün sonra kendim çıkardım
Barkinalpinannesi Yamansmom benim doğumdan çıktım ertesi sabah çıkardılar bandı eve gidince duşa gir dedi çok korkmuştum canım yanacak diye ama bişey olmadı çok şükür 😂
Canansena Yamansmom zaten bandın özelliği su geçirmemsi sanırım doktorum su geçirmez bant demişti hatta ben eve geldim duş aldım falan sonra çıkrdım canınızı yakmıyor zaten kaldırdığınızı bile hissermiyorsunuz 😊😊