Aydakisiyahedicikk Kızlar aşırı kaşınıyorum 2 gündür bugün cocukda huysuz acile gitsem bakarlarmı cildiye haftanın 1 günğ geliyor oda prş o zamana kadar mahvoluruz
arenin_annesi Aydakisiyahedicikk bakarlar çünkü bakmaları zorunlu krem yazarlar bebeği çocuk doktoruna gösterin ama
mematiii Aydakisiyahedicikk canım acilde belki yazanilirler ilaç veya losyon ama yinede cildiyeye gidin derler .Zor ben kızımöa çok uğraştım üç aylıkktı geçirdiğinde iki ay sonra tamamen vücudundan gitmişti .Ve herueri çamaşır suyu ve sirkeyle sildim temizledim kıyafetleri ayrı yıkadım.Ve poşetle bağladım pis kıyafetlerini