Valla canım benim bebeğim de 40 günlükten beri mukuslu yapmaya başladı. Önce önemsemediğim il anneliğim bilmiyordum sonra araştırdım alerji olabilir dediler gittik alerji testi yaptılar kakao ve fındığına alerjisi çıktı doktor bana 15 gün yeme dedi bakalım kesilecek mi dedi 1 ay oldu neredeyse ağzıma çikolata sürmüyorum kakao olduğu için ama hala mukuslu geliyor nolcak bilmiyorum ne yapmam gerekiyor bilmiyorum umarım ilerde sıkıntı yapmaz