Merhaba oğlum 2,5 yaşında ilk defa yarın kreşe başlayacak. Aşırı heyecanlıyım ve duygusalım. Bi yanım aklım çok kalacak diğer yanım da gelişmesine katlı sağlayacağı için rahat. Ben her şeyini çantasını vs hazırladım yarın için. İlk gün iki üç saatten başlamak üzere her gün bu saat artacak . Tel noları paylaşılmıyor öğretmenlerin sistem üzerinden sorular sorabiliriz öğretmene ve kurucu müdürlere vs programı da oradan görebiliyoruz . Ben ilk defa veli olacağım inanın nasıl davranacağımı bilmiyorum. Öğretmenini daha görmedim dün bir toplantı olmuş ona da bi yanlış anlaşılmadan dolayı katılamadık. Şimdi sorum şu ; öğretmene ne gibi sorular sorulur sistem üzerinden (çok kaygılı endişeli bi insanım darlamakta istemiyorum ) çocuğum için nelere dikkat etmeliyim. Yemek yemeyen bi çocuk zor yer bu konuda nasıl davranmalıyım vs va toparlayacak olursak neler sorulmalı ne konuda yardım vs almalıyım