Ya kızlar bugün gece hiçbiseyi yokken birden burnu tıkandı açtım sabahı sabah ettik sürekli tepinerek ağlıyor . Sabah burnunun ucunda küçücük sümük vardı onu aldım diye abartısız 2 saat ağladı daha da sakinlesmedi. Birkaç komşu geldi noldu diye aglamasını duymuslar bisey mi oldu diye geldiler eşimde evde ne yaptıysak sakinlestiremedik. Surupda verdim ağrı kesici, banyo yaptırayım rahatlar dedim bin pişman oldum. Ağlaya ağlaya zorla kusturdu kendini 😔 epilepsi hastası olduğu içinde soğuk algınlığı ilaçları yasak. Meyve yemiyor ağlıyor, küçük bardak ıhlamur icti bu kadar😔çorba falan da hiç içmez napacagim kaldım öylece. 22,5 aylik