rabia23445 Arkadaşlar merhaba. Sınıf Öğretmeniyim ikili öğretimde calısacagim. Sabahcıyım. Sınıf öğretmenlerinin de süt izni oluyır mu. Bazı idareciler vermiyormuş. Kullana var mı
cocomelon33 rabia23445 vermiyorlar 30 saat girdiğimiz için ikili eğitimde zaten vermezler yarım gün çalışıyorsun diye.Süt izni zamanımda tam gün 4.sınıftım ing ve din derslerini istediğim güne son iki saate ayarlamıştı iki gün öğlen gidiyordum eve idarenin yapacağı tek şey bu oldu.
cocomelon33 rabia23445 ikili de ilköğretim kısmı öğlenci olur genelde ortaokul sabah olur sizinki neden tam tersi acaba?