Ess92 Gebelikten korunma amaçlı 3 aylık iğne yaptıran var mı? Hepsini tek tek araştırıyorum. Yan etki olarak kilo artışı yazılmış. Yaşayan var mı bu yan etkisini?
zehrababy Ess92 ben yaptırmadım ama çok yakınlarımdan bu yöntemle korunanlar vardı ve kilo yaptığını söylüyorlardı
yagmuraltintas Ess92 yapsa keşke, ama yok. İki senedir bu yöntemle korunuyorum. Doğuma 75 kiloyla girdim, boyum 175 ve şuan 53 kiloyum boyuma göre zayıfım. Biraz almak istiyorum.
lolitam bilemedimya umarım sizde faydası olur ben 72 kilo oldum normalde 58 60 larda gezerim iğneden sonra fazlasıyla aldım tabi herkeste ayni yan etki olmuyor 😂
dogagulerr Bence bünyeden bünyeye fark ediyor ben 2 sene boyunca vurdurdum ne iştahımı açtı nede kilo aldırdı
Ess92 dogagulerr yagmuraltintas Teşekkürler… o zaman bazılarına kilo yapabiliyor bazılarına yapmıyor…
aysenura Ess92 ben yaptırdım. Bin pişmanım kaşık ağrısı bel ağrısı beni bitirdi.ekstra kilo vs yapmadı.adet düzenimi yerle bir etti.