yorgunumyorgun Kızlar 1 yaştan sonra kaçıncı ayda yapılıyor menenjit aşıları, yarın 12. Ay aşılarımızı yaptıracağız devlet aşısı sonrası menenjit yaptırmayı düşünüyoruz
Azra00 yorgunumyorgun bizde 12 aylıgiz doktorumuz 13 ayda yaparız demişti tekrar konuşup 13 ayda gün belirleyeceğiz
kizinaasikbiranne yorgunumyorgun bende 1 yaş sonrası yaptıranlardanım. Takvimimiz 12-15-17-29 aylıkken idi ama sağlık ocağı ağır olur diye 1 ay sonraya sarkıttı yani 13-15-18-30 aylarında olucaktı şu an 19 aylık sadece 30. Ay aşısı kaldı
MeetJoeBlack yorgunumyorgun 1 yaş sonrası başlarsanız 3 doz bexsero (2 ay arayla 2 doz ve 2 yaşında hatırlatma dozu) , 1 doz nimenrix yapılır. Hangi aylarda yapılacağına doktorunuzla birlikte karar verirsiniz.
yorgunumyorgun Azra00 12. Ay aşısından sonra 1 ay ara verdiniz o zaman. Yarın bende konusayım bakalım kafam karıştı 12. Ay da beraber yaparsak ağır olur çünkü