atam1938 Kızım 9 aylık beşiği her yatırmama yüzü koyun dönüyor bir sıkıntı olur mu uyuyana kadar öyle sallıyorum sonra geri düzeltiyorum ama her defasında dönmeye çalışıyor
beybiliko atam1938 benim bebeğim de öyle uyumayı seviyor, küçükken kendim elimle düzeltiyorum, ama kafasını çevirmeye başlayınca bırakmıştım, yastık hiç kullanmadım, sert yatakta herhangi bir sorun yaşamadım
cikolataliekmek atam1938 Bebeğim doğduğu günden beri öyle yatıyor, ilk başlarda uyanana kadar yaninda bekliyordum şimdi artık döndüğü için gece gündüz hep öyle uyuyor
atam1938 aysebb doğduğu günden beri hep yan yatırıyordum bu aralar hep kendi yapmaya başladı bir zararı yoksa sorun değil teşekkür ederim
atam1938 beybiliko bizim beşiğin yastığı varla yok arası çok ince elyaf doğdu doğalı onu kullanıyorum