Daha 23 günlüğüz ama kesinlikle uyumuyor. Dün saat 10’da kalktı ve akşam 5’te uyudu. Yenidoğan için bu kadar ayakta kalmak çok fazla değil mi😔 benimde belli bir süreden sonra enerjim tükeniyor. Gazı falan olmadığından eminim kakasını da gayet iyi yapıyor. 4-5 gündür hep böyle. İlk başlarda çok güzel uyuyordu herkes çok uyuyor diyordu. Ama birkaç gündür hiç uyumuyor. Bu gece 4’te kalktık mamasını verdim. kucağımda pışpış yaptım. Ben yattım benişi üstüme aldım. beyaz gürültü açtım. En son çare alıştırmak istemedim ama ayağımda salladım, emzik verdim hiçbir şekilde uyumadı. En sonunda ayağımda sallayarak emzik verdim onda da 1 saat sonra uyudu. Beni emmiyor bu yüzden mi çenesi yorulup uyumuyor anlam veremedim