anneann aryabebek473_ aldım ama bebeğim istediği yöne çevirdi sürekli kafasını pek bir anlamı kalmadı yani yastığın
edadnmzzx aryabebek473_ Evet gece yatıyorum sabah kalkıyorum elinde oynuyor geceleri bakıyorum yastıktan inmiş aşağı büyükçe istemedi daha 5 buçuk aylık ☺️☺️
katilcivciv aryabebek473_ kepce kulak yapiyor ona dikkat edilmeli. Bide kafayi yuvarlak yapmiyor sadece düzlesmesini durduruyor. Bebegin kac aylik ki kullanmak istiyorsun
elifsk101 Biz 3-4 ay civarı kullanmaya başladık kafasının sol tarafı daha çıkıktı yani bildiğin yamuktu kafası 😊 4 ay kadar her uykusunda gece gündüz kullandık çok güzel düzeldi.
katilcivciv aryabebek473_ kendini biraz toparlayinca karninin üzerine yatirmaya alistirin gözetim altinda tabi
senbanabaksanaa aryabebek473_ kepçe kulak yapıyor ve bizimkini çok terletti üstelik hiçbir faydası olmadı zaten bebeğimde yatmak istemiyordu rahat uyuyamıyordu canım bence yan yatır sürekli sağına ve soluna çevir hiç kullanma derim yine de sen bilirsin
Hep_oyle_olur_zaten Benim kullandığım hiç terletmiyor. Kafa şeklini de düzeltti. Geceleri kullanılmaması gerekiyor. Kusarsa aspire edebilir. Sadece gündüz kullanın ve gözünüz üzerindeyken kullanın