Uykusuzhergeceeee Kızlar adetime daha var normalde ama hasta olacak gibiyim karnım ağrıyor ve göğüslerim açıyor bazen düzensiz geliyor. İlaç almak istiyorum. Salı tatile gideceğim hangi ilacı alaıyım ne zaman başlamam lazım sıkıntı olur mu
Gizmokzilla Uykusuzhergeceeee primolut adet geciktirici 🌸 şimdiden başlayın adet olacak gibi hissediyorsanız gerçi kaç gün tatil yapacaksınız bilmiyorum ama. Eczacınız daha iyisini bilir 🤗
Alerjikrinit Uykusuzhergeceeee bence ilaç alma tampon ondan daha konforlu. İlaç mahvediyor insanı. Tampon korkunç geliyor ama aslında çok rahat
Gizmokzilla Uykusuzhergeceeee ay işte o konuda bi şey diyemiyorum ne kadar kullanılıyor bilgim yok. Ben 1 haftaya yakın kullanmıştım ama ya bir şey olmaz muhtemelen. Ama kullanmayı unutursanız adet olursunuz bilginiz olsun 🌸
Uykusuzhergeceeee Alerjikrinit ilaç nasıl mahvediyor kız? Ay bilmiyorum sanki tamponu kullanamam ben de ondan korkuyorum
Alerjikrinit Uykusuzhergeceeee ben balayında denk geliyor diye kullandım. Ellerim ayaklarım şişti. Sonra korktum bıraktım adet oldum ama çok ağrılı ve rahatsız edici oldu. Elbette herkese aynı etkiyi yapmayabilir ama ister istemez hormonları etkiliyor. Çok kolay ya malum yere parmağınla ittireceksin hiç hasta değilmişsin gibi. Ben ped tahriş etmeye başlayınca 3.günden itibaren günlük bile kullanıyorum
Uykusuzhergeceeee Alerjikrinit hadi ya hiç kullanmadım havuzda falan enfeksiyon kapat mıyım acaba? Havuz suyunu çekiyor falan yazmışlar