Deletedmom_216 justthecigarette ustte kalsin canim da neden ozellikle banybjörn muailleri de var guzel kalileti☺️
justthecigarette Deletedmom_216 bende solomombaby var kızım hiç sevmedi. Çok kalın ve çok zor bende hiç sevmedim. Babybjörn ince ve kullanışlı. Bebek sağlığı içinde iyi o yüzden istiyorum
Deletedmom_216 keskindogan mamma ve merf baby. Trendyolda yazarsan cikar canim nerdeyse ayni gibiler zaten manual oldugu icin farkli benzerlikleri olmaz. ☺️
justthecigarette Deletedmom_216 ana kucağı değil kanguru yanlış anladınız😊 ana kucağım var merf baby o
Deletedmom_216 justthecigarette he kanguru 😂 ay kusura bakma 😂 bende kratin ki var modelini unuttum ama cok rahat bel destekli olsugu icin agritmiyo hic. Oglum da cok seviyo bi kac kere kullanma firsatim oldu hic aglamadi bile ☺️ resmini atayim sana trnedyoldan bakip