Bahar_1 ben de uzun süre kalacağım için işimi 2 güne bölmüştüm, öncesinde de kuaförle konuştum gider gitmez işleme başladı vakit kaybım olmadı emzirip hemen çıktım maksimum 2 saat sonra evdeydim. Bebeğini gözlemleyip uyku vaktine göre ayarlarsın ama daha küçük seni arayacaktır illa ki 🤷🏻♀️ Sütünü de sağıp gidersin her ihtimale karşı, dolapta 3 gün duruyor bozulmadan