tontonanne Kullananlar var mı memnunlusunuz e bebek ve hepsiburada da indirim var bebeğim 6 aylık almak istiyorum onerirmisiniz
ayisit tontonanne ben joie lx kullanıyorum memnunum ancak ağır bir mama sandalyesi tek elle taşımak imkansız sadece ön tekerleri var arkadan kaldırıp ittirmek gerekiyor.
tontonanne Noname21 haha ciddi mi hemen gidip alacagim. Parçalarının ayrılması avantajlı öyleyse baya