Mrvbrkasl Kızlar merahaba kızım çok öksürdügü için doktorumuz antibiyotige başladı 5 gün falan oldu dün ben kızıma 4. Ay aşısını yaptırdım antibiyotik kullanırken yapılmadıgını hiç duymamıstım bilmiyordum bugün bir arkadasım söyledi hemen çocuk doktoruna gittim ateşlenme ve vücudun da dökülme oldu mu dedi olmadı dedim olursa hemen getir dedi merak ediyorum başına gelen var mı? Rapel yaptırmak gerekir mi yarın saglık ocagına gidip sorucam aşının etkisini nekadar etkiler bilginiz varsa paylasırsanız çok sevinirim
Joipt Mrvbrkasl benim bebeğim sünnetten dolayı antibiyotik kullanıyordu 2. Ayında 3 tane de aşı yaptırdık. Antibiyotik aşıya engel değil diye biliyorum
Mrvbrkasl Joipt normalde yaptırılmıyormuş canım doktorda öyle söyledi ama ebe hanım bana bişiy demedi bende daha önce hiç durmamıştım bilgim de yoktu çok kafama takılıyı bi sorun olur mu ilerde bi sorun çıkar mı