tontonanne Tubay- 5 ve 15. Günde kilo alımı ve sarılık değerlerine bakılıyor ondan sonrada 2. AY kontrolüne kadar göz muayenesi yapılıyor 2. Ayda kalça ultrasonu cekiliyor
defnemiraybebek Tubay- aylık kontrolü oluyor gerçi ger doktor çağırma sıklığı farklı sadece 2 aylıkken göz ve kalça ultrasonu var bazı hastalar göz muayenesini 20 günlükken yapıyor doğum yaptığınız hastaneye sorabilirsiniz