Ikiprensesannesi23 Bu normal mi kızlar bebeğimin üst damaklari birleşik gibi olan yer çıkıntı var ya o dil bağı mi ne diyorlar ondan değil dimi korktum bir an
ZeydsMom Ikiprensesannesi23 benimkide boyle. 8 bucuk aylik. Surekli kasiyor. Distenmi yoksa normalimi bu bilemiyorum ya
suheyla92 Ikiprensesannesi23 evet ust dudak bagi beslenmesinde sorun yaratmadiysa dis cikarana kadar sorun olmuyor ama doktora gosterin eger kalinsa dislerin ayrik cikmasina sebep oluyor kucuk bi operasyonla kesiyorlar
Ikiprensesannesi23 Bafrapidesi yaaa demek ki o yüzden huysuz peki birleşik yerler normal mi dil bağı falan diyorlar korktum
ZeydsMom Ikiprensesannesi23 evet ya bağ o. Üst dudk bağı. Benimkindede boyle doktor gormustu yani bisey demedi
ZeydsMom Ikiprensesannesi23 yok tehlikeli bisey degil. Kalin olunca disler ayrik oluyor onunda cozumu var isterseniz ileride. Dis cikartiktam sonra biliyorsunuz .
yalifile dil bağı dilde olur canım bu dudak bağı alt dudakda olunca genelde memeyi kavramaya biraz engel oluyor