Kızlar oğlumu şubatta sünnet ettirdim biraz havalar ısınsın öyle yaparım dedim sonra benim rahatsızlığm çıktı şehir dışına çıktık hastaneye birkaç kere sonra ağrım oldu şuan biraz fazla zorlasam yine ağrılarım devam ediyor.8 ay olacak illa yaptırmam lazım mı huzursuzum bu konuda biraz bebek mevlüdü yapmıştım kırkı çıkınca ama bu kaldı bu zamana kadar.