neslihanada benim de 10.ayına girecek hala aynı sanırım bazı bebekler böyle 🤦😀 Artık kabullendim ve hep aynı saatte yatırıyorum, o saatten sonra uyansa bile odada sadece gece lambasıyla duruyor ve 15 dk aralıklarla tekrar uyutma deniyorum. Birde ben rutinime her gece banyo ekledim. 8 uyku saati ben saat 7.15 de banyo yaptırıyorum çok faydasını gördüm. Bazen bende bıkıyorum ama inanın daha beterleri var, Allah sağlık sıhhat versin bu günler de geçecek ve biz arayacağız bu minik hallerini. Allah kolaylık versin❤️