Merhaba arkadaşlar
Bebeğim 4 aylık. Doğduğundan beri çok gürültülü kaka yapma, az miktarda kakada mukus ve yoğun karın ağrıları vardı. 3.ayda karın ağrıları azaldı. Biz herhangi bir sorun olduğunu düşünmüyoruz çok kilolu, uzun boylu bir çocuk, gelişimi iyi, acemiyiz tabi. Ama şimdi 15 gündür ishalle uğraşıyoruz. Doktor önce enfeksiyondur dedi calpol verdik 1 hafta. Daha sonra geçmedi ve tekrar gidince kakasını tarifleyince çocuğun alerjisi var anlaşılan diyerek süt ürünlerini ve yumurtayı kestirdi. Bana süt zaten hep dokunurdu, içinde süt olan herşeyi hemen kestim. Yumurta da dahil. Bugün 5.günü diyetin. Bebek daha iyiye gidiyor mukus azalıyor gibiydi. Gürültülü kaka da yapmıyordu, sakindi. Bugün az önce yine gürültülü kaka yaptı ve çok yoğun mukuslu, ishal. Sanırım bilmeden dokunacak birşey yedim. :(
Arkadaşlar çocuk doktoru ve alerji için ayrıca immünoloji doktoru önerilerinize açığım. Diyet süreciyle ilgili tecrübe ve önerilerinizi dinlerim çok teşekkür ederim