Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun calpol verdiyseniz etkisi gösterip biraz rahatlatır bebeğinizi.Ateşini saat başı ölçün baktınız düşüremiyorsunuz aynı derecelerde yükseliyor hastaneye mutlaka gitmenizi tavsiye ederim ateşi olduğu için uyanınca bebeğiniz ılık bir duş aldırın sadece zıbını ile kalsın ayağına çorap falan giydirmeyin birde bu şekilde gözlemleyin