Merhaba kızlar. İki çocuğumda da yaşamadım o yüzden bilmiyorum. Bu ay 7sinde adet olacağım diye 4 gün önce yaşadığım korunmasız ilişkinin arkasından ertesi gün hapı almak istemedim. O tek kullanımlık olanlardan. Nasılsa adetim düzenli yumurtlama zamanım değil dedim. Oysa ikinci çocuğum adetten sonraki gün (tek sefer ilişkiden) ikiz olarak oluşmuştu. Birini kaybettim şükür diğeri sağlıkla doğdu yani geç döllenme oldu. Neyse şişlik hafif kasik ağrılarım var ama pembe kahve lekeler geliyor. Böyle devam ederse bu üstüne görmek midir? Yerleşme kanaması dedikleri. Ama sanırım 4-5 günde de ortaya çıkan bisey değilmiş. 10 günden sonra falan oluyormuş bu kanama olursa eger. Yine de sormak istedim Bilemiyorum işte. Aydınlatırsanız sevinirim