berry21 bunu okuyunca kendimi hatırladım bian 🥹 oğlumda tam 10 aylıktı bi sabah pat diye bi sesle uyandım gece uyumuş kalmışım kucağımda bi baktım yerde sabah yatağımızda baya yüksekti biraz ağladı sonra geri uyudu sabah
Doktorumuzu aradım hemen korkma bilet olmaz onların kafatasları bi yetişkinden daha sağlam dedi ara ara kontrol et bi sorun olursa getir ama bi sorun olacağını sanmıyorum dedi olmadı da çok şükür
Biliyorum için içini yiyo ama sabaha az kaldı biraz bekle kontrol et sık sık inşallaj bişey olmaz bi terslik görürsende götürürsün hemen