Omega Balık yağı hakkında birsey diyemem ana prebiyotik kullanmakta hiçbir zarar yok tamamen bağırsak florasini düzenliyor hatta çok faydalı
Hafif ishal yada hafif kabız gibi olduğunda kafama göre veririm kızıma hemen düzenliyor.bu arada kefir dogal Prebiyotik malesef benimki icmiyor ara ara ihtiyaci oldukca takviye olarak veriyorum 13 aylik benimki de