Ah kızlar elbette herkesin bilgisi, tecrübesi ve bebeği kendine özel ama bazı şeyler inanılmaz abartılıyor. Kayınvaliden eğer bebeğine biberonla suyu dayamadiysa hiç bir sorun olmaz. Benim annemde verdi bebeğime. Beni bu kadar özenle ve kıymet vererek büyüten annemin, bebeğimin kötülüğünü isteyeceğini sanmıyorum. Hangimiz bu kadar kurallarla büyüdük, bu kadar yasaklarla. Bebeğim doğdu andan itibaren annem iki günde bir mutlaka bir kaç damla olmak kaydıyla bebeğime su verdi. Çok şükür hiç bir sorun olmadı. 3 kardeşiz çok şükür bizde de bir sorun olmamış. Çocuğunuzu düşmanınıza emanet etmiyorsanız, bizleri büyüten annelerimizden de bu kadar nem kapmayın lütfen. Sarılık olan bebeğinize sakın şerbet vermeyin diyen doktorlar, yoğun bakıma sarılıktan yatan bebeklerinize belli aralıklarla şerbet ve mama veriyor. Elbette bilim ve tıp çok önemli. Ama anne tecrübesi ve bilgisi diye bir gerçekte var.