aslanmommy Naciyeylmz neden bu bölüm okunsun ki, yargılamak için yazmıyorum ama üniversiteye gerek duymuyorlar bile. Bana çok saçma geliyor ayrıca 2-4 sene boşu boşuna kayıp yani