Umaysukusunannesi Bizdeki şiddetliydi 2yaşında oldu 25kez kaka,10kez kusma yaşadık.En son serumlarla iyileşmez dedim 4gün hastaneye git gel yaptık hastanede yatışını istedik 3gün kaldı öyle toparlanmıştı.eğer sıvı alımı zorsa ve sürekli ishal kusma olarak gidiyorsa yatışını isteyin..